תמ"א 38 הסכמת דיירים זהו עניין שמטריד לא מעט אנשים אשר רוצים לעשות תמ״א 38. בין אם מדובר על נתניה, תל אביב או כל עיר אחרת, ניתן למצוא פרויקטים רבים שתקועים במקום וזאת מכיוון שישנם דיירים בעייתיים שלא רוצים במימוש שלהם. בכל אופן, בעזרת חברה חיצונית אשר תסייע בהשגת הסכת הדיירים יתכן ומימוש הפרויקט יהיה יותר בר השגה.

אפשר להיעזר בחברה מנוסה

על מנת להשיג הסכמת דיירים לשם מימוש תמ״א 38 יהיה ניתן לפנות פשוט אל חברה שמנוסה בעניין זה. תמ"א 38 הסכמת דיירים יוכל להיות מושג בקלות אם פונים אל חברה אשר יודעת לנהל מצבים כאלה ולהבטיח שכל דייר יהיה שבע רצון בסופו של דבר בכל הנוגע לפרויקט. לפיכך עליכם לוודא כי אתם פועלים בצורה שקולה ולא מהססים לפנות אל גורמים מנוסה כבר מהשנייה הראשונה.

כך ניגשים אל תמ"א 38 הסכמת דיירים

בכדי להיות רגועים ולא להצטרך לשבור את הראש בכל הנוגע להשגת הסכמת הדיירים יהיה חשוב לוודא כי הכול מתוכנן לפרטי פרטים וכל דייר מקבל מענה ותשובה אמתית לכל החששות שלו. במידה ונעזרים בחברה מקצועית אשר יודעת את העבודה אזי יהיה קל יותר לקלוע לטעם הדיירים ולהבטיח שכולם יהיה מרוצים ומעוניינים בהצלחתו של הפרויקט. פרויקט שמתחילים לממש אותו בצורה מקצועית בעזרת חברה שכבר ביצעה רבים כדוגמתו וללא שום פשרות בדרך זהו ללא ספק פרויקט שיוכל להצליח ובצורה מאוד משמעותית. כל אחד מכם יכול להיות בטוח בכך.

פונים אל אינטרסיטי

חברת intercity של יזם גל חלפון תדע בדיוק כיצד לממש בעבור כל אחד מכם את פרויקט תמ״א 38. היא כבר ביצעה לא מעט פרויקטים כאלו וגם באזורים שונים בתל אביב. כמו כן, תוכלו לראות כי עורך דין גל חלפון ללא ספק יהיה קפדן מאוד ויהפוך את הפרויקט לכזה שכל הדיירים יסכימו עליו פה אחד. אז מומלץ לכם לפנות עוד היום אל עו״ד גל חלפון מחברת אינטרסיטי על מנת להשיג את המענה השלם בכל הנוגע אל תמ״א 38!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *