מציאת פרויקטים חדשים במרכז יכולה להיות פשוטה מאוד וזאת הודות למספר רב של פרויקטים של תמ״א 38 אשר מתקיימים בתל אביב, נתניה או אזורים אחרים. בכל מקרה, על מנת לבצע פרויקט כזה יהיה צריך להגיע להסכמה של כל דיירי הבניין וזאת לצד כך שחשוב לוודא כי פונים אל חברה מנוסה באמת שתוכל לקדם את הפרויקט ללא כל השתהות מיותרות או בעיות לא רצויות.

פרויקטים חדשים במרכז – פונים אל חברה שתתמודד עם כאבי הראש

כאשר בוחרים לפנות אל חברת יזמות אשר מתמחה במימוש תמ״א 38 בוחרים בעצם להימנע מכל כאב הראש ולהיות בטוחים כי יהיה גורם שיוכל להתמודד עם ההליכים הבירוקרטיים וכל ההיבטים האחרים ובקלות יוצאת דופן. לפיכך יהיה מומלץ לכל אחד מכם לקחת את העניין הזה לתשומת הלב ולוודא כי אתם יודעים בדיוק אל מי לפנות וזאת בכדי למצוא את שאתם צריכים בכל הנוגע לשדרוג הנכס שלכם.

מודעים להיבטים הקריטיים של פרויקטים חדשים במרכז

בעת הליך התכנון וההקמה של פרויקטים חדשים ישנם לא מעט אתגרים עמם צריכה להתמודד חברת היזמות. בין אם מדובר על פנייה לגורמים המקצועיים הטובים ביותר בכל תחום, הגעה להסכמה רחבה או התמודדות עם הליכים בירוקרטיים. לאור זאת יהיה חשוב מאוד מבחינתכם לוודא כי אתם פונים אל חברה אשר תדע להעניק לכם את המענה הרחב ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר. כך בעצם לא תצטרכו לחשוש בנוגע לדבר.

עורך דין גל חלפון – חברת אינטרסיטי

עו״ד גל חלפון מחברת intercity מחזיק בלא מעט שנים של ניסיון בכל הנוגע לפרויקטים של תמ״א 38. אם תפנו אליו על מנת שיסייע עם הפרויקט תוכלו להיות רגועים לחלוטין בכל הנוגע לטיבו. הוא ידע להתמודד עם כל הקשיים ולהבטיח כי תהיה הסכמה רחבה של כל השותפים בו. יזם גל חלפון יוכל לעמוד לשירותכם ולהבטיח כי פרויקט תמ״א 38 יהיה כזה שיחצה את כל הציפיות שלכם ואף הרבה מעבר לכך. אז פנו אל אינטרסיטי עוד היום! למה אתם מחכים בעצם עם כך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *