הוד השרון היא אחת הערים האיכותיות בשרון שקיבלה הכרה הודות ליופייה יוצא הדופן. העיר זכתה בפרס דגל היופי בשנת 2010 – פרס שמחולק לערים שמצטיינות בפיתוח ובטיפוח איכות הסביבה בישראל.

למרות שהיא הוכרזה כ"עיר ירוקה" הוד השרון היא אחת הערים בארץ שנהנות מתנופת בנייה. עם זאת, בניגוד לערים השכנות לה – בהוד השרון יש עדיין שטחים פתוחים רבים וחלקות חקלאיות שנמצאים בשלבי הפשרה שונים לבנייה.

עם זאת, מגורים בשכונות חדשות בהוד השרון אינם תמיד דבר מומלץ מסיבות שונות למשל, לרוב הם אינם כוללים שמירה של השטחים הירוקים המקוריים, אינם הופכים מיד לחלק אינטגרלי מהעיר (למשל מבחינת תחבורה) ואינם נעשים תוך התחשבות ברצון ובצרכי הדיירים.

אז מה עושים?

לכן, הפתרון האידיאלי למי שמעוניין לגור בהוד השרון וליהנות מיתרונותיה הוא פשוט – לרכוש דירה באחד מהפרויקטים של תמ"א 38 שמתבצעים ברחבי העיר. במסגרת פרויקטים אלו נערכים שיפוצים בבנייני מגורים ישנים בהוד השרון שמכינים אותם למאה ה-21. למשל, הבניינים מחוזקים מפני רעידות אדמה ונוספים בהם ממ"דים, מקומות חנייה ומעליות.

עם זאת, החלק החשוב מבחינתכם הוא העובדה שבמסגרת תמ"א 38 הבניינים זוכים גם לזכויות בנייה נוספות. לרוב מדובר בשתי קומות מגורים חדשות שנבנות בסטנדרט גבוה תוך ירידה לפרטי-פרטים והכי חשוב – תוך התחשבות ברצון ובצרכי הדיירים העתידיים.

למעשה, ברכישת דירה בפרויקט תמ"א 38 בהוד השרון שנערך בשכונה מבוקשת אתם נהנים מכל העולמות: גם מגורים בעיר הכי טובה בשרון וגם דירה חדשה במקום הכי טוב שיש. עם זאת, אם אתם לא מכירים את הוד השרון כדאי שתפנו למומחי נדל"ן שמתמחים בעיר זו.

הכו את המומחים

המומחים לנדל"ן בהוד השרון בתחום תמ"א 38 הם אנשי חברת אינטרסיטי (Intercity): עורך דין גל חלפון ואביהו ברקן. לשניהם ניסיון של יותר מעשור בתחום הנדל"ן ויזמות הבנייה, כך שאתם נמצאים בידיים אמונות ובטוחות.

החברה מורכבת משלוש חברות בת: ש.שמע, קומפאס וגל-רן שביצעו פרויקטים שונים הן במסגרת תמ"א 38 והן בהוד השרון – מה שאומר שהגעתם למקום הנכון. לפרטים נוספים חייגו 058-4420451 ולא תצטערו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *