התחדשות עירונית בנתניה כמו בכל עיר אחרת מתחלקת ל-2 סוגים עיקריים: פינוי בינוי ותמ"א 38. שני הסוגים מהווים פתרונות אידיאלים למחסור ההולך וגובר בדירות במרכזי הערים, אבל הם שונים זה מזה בתכלית השינוי. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את ההבדלים ביניהם, כך שבפעם הבאה תדעו בדיוק על מה מדובר.

פינוי בינוי – פרויקטים של פינוי בינוי הם פרויקטים שכוללים שני שלבים: הריסת בניינים ישנים ובנייה של מבנים חדשים באותו מקום כולל חידוש התשתיות הסובבות (כבישים, ביוב, מבני ציבור, גינות ציבוריות וכו'). פרויקטים של פינוי בינוי בנתניה מתאימים בעיקר למבנים ישנים שמתגוררים בהם דיירים רבים

תמ"א 38 – פרויקטים במסגרת תמ"א 38 הם פרויקטים שכוללים שיפוץ מבנה קיים, חיזוקו כנגד רעידות אדמה והוספה של אלמנטים מודרניים כמו מעלית, ממ"דים, מקומות חנייה נוספים, זכויות בנייה ועוד.

היתרונות של פרויקטים בתחום התחדשות עירונית בנתניה

לפרויקטים השונים בתחום התחדשות עירונית בנתניה יש יתרונות רבים, למשל:

  1. מגורים בדירה חדשה או משופצת בשכונה ותיקה בעיר
  2. שמירה על ריאות ירוקות עירוניות בדמות גינות ציבוריות משופצות
  3. חידוש ומיגון של בניינים ישנים
  4. קליטה של אוכלוסיות צעירות וריענון פני הבניין מבחינה אנושית
  5. שימור האוכלוסייה והקהילה הקיימת בבניין

בתחום התחדשות עירונית נתניה נחשבת לאחת הערים המרכזיות בארץ מסיבה אחת – היא מרכז פעילותה של חברת הנדל"ן אינטרסיטי (Intercity) שמתמחה בתחום זה. אחת ההצלחות של החברה בעיר הוא פרויקט סוקולוב 39א – פרויקט תמ"א 38 שקיבל טופס 4 וטופס 5 ומאוכלס במלואו.

בפרויקט זה כמו בפרויקטים אחרים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית צרכי הלקוחות נמצאים בראש, למשל נעשה גישור בין הדיירים החדשים והקיימים בבניין כדי שכולם יהיו שבעי רצון ומרוצים. לקבלת פרטים על פרויקטים של התחדשות עירונית שאינטרסיטי מבצעת – אנא צרו קשר עם עו"ד גל חלפון שהוא אחד מבעלי החברה.

עורך דין גל חלפון עומד לרשותכם ולשירותכם בטלפון 058-4420451, במייל office@pinui-binui.com ובמשרדי החברה בסמילנסקי 12 בנתניה. אתם מוזמנים להתרשם מניסיונו העשיר בתחום הנדל"ן, היזום והליווי של פרויקטים של התחדשות עירונית ולגלות שאתם בידיים הכי טובות שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *