רכישת נדל"ן בנתניה נחשבת להחלטה כלכלית נבונה מכמה סיבות:

  1. התיירות. העיר נתניה הוכרזה כ"עיר ליבה תיירותית" הודות להיות אחת מערי התיירות המרכזיות בישראל.
  2. ההייטק. העיר נתניה נחשבת למעצמת הייטק וכוללת את אחד מפארקי העסקים המתקדמים בארץ – פארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר שבו נמצאים של חברות טכנולוגיות כדוגמת סיסקו, טבע, אלביט, סלקום וכמובן הסניף הראשון בארץ של ענקית הציוד הביתי איקאה.
  3. הספורט. נתניה הוכרזה כ"בירת הספורט של ישראל" וכוללת בתחומה את מכון וינגייט – המכון המרכזי בישראל לקידום מצוינת בספורט שמוביל את תחום הספורט בארץ.

המשמעות היא שברכישת נדל"ן בנתניה אתם קרובים למוקדי תעסוקה, תיירות ובילוי ויכולים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע. מגורים בעיר נחשבים לאיכותיים במיוחד וההוכחה היא העובדה שנתניה זכתה לפרסים רבים במהלך השנים, למשל (רשימה חלקית) :

  • 2015 – פרס שר הפנים לאחריות חברתית ומקום טוב בתחרות קלינטק, התחרות שבחרה את עשר הערים והרשויות הירוקות בישראל
  • 2014- פרס קריה יפה ומקיימת שהוענק לה על זכייתה הרצופה (15 שנה ) בפרס "5 כוכבי יופי" , כך שהיא נחשבת ובצדק לעיר היפה בישראל
  • 2012 – פרס שרת התרבות והספורט
  • 2011 – פרס ניהול כספי תקין

השפע רב והבחירה קשה

בנתניה יש שפע של אפשרויות בתחום הנדל"ן, הן של פרויקטים חדשים והן פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. לכן, מומלץ ליצור קשר עם המומחים לנדל"ן בנתניה שהם אנשי חברת אינטרסיטי. החברה אמנם מורכבת מ-3 חברות נדל"ן שונות, אבל לשתיים מהן ניסיון רב שנים בעיר נתניה.

למשל, אחת מחברות הבת של החברה  היא חברת גל רן ייזום ובנייה בע"מ – חברה פרטית שהוקמה ב-2015 ופועלת בהתבסס על הון פרטי בלבד. חברה זו נמצאת בבעלות עו"ד גל חלפון ואלירן נעים וביצעה פרויקט בסוקולוב 39א בנתניה – פרויקט שקיבל טופס 4 וטופס 5 וכיום מאוכלס במלואו.

לקבלת פרטים על פרויקטים נוספים בתחום הנדל"ן בנתניה מומלץ ליצור קשר עם החברה, בעיקר עם היזם גל חלפון שמתמחה ביזום וליווי פרויקטים למגורים בעיר. לעורך דין גל חלפון ניסיון של יותר מעשור בתחום הנדל"ן בנתניה, כך שכדי ליהנות מהידע שלו עליכם לעשות שני דברים – לצלצל לטלפון 058-4420451 ולשנות את הכתובת לנתניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *