לא כל כך בטוחים לאילו דברים אתם צריכים להתייחס כאשר אתם מתעניינים לגבי קידום של פרויקט תמ"א 38? אל תהפכו את ההתנהלות שלכם לקשה ותנסו להתמקד בהתנהלות שכוללת שיתוף פעולה עם חברה שמתמחה בעבודות של פינוי בינוי, כך שהיא תוכל ללוות אתכם מהשלב של היזמות אל השלב של ביצוע הפרויקט בפועל.

כאשר אתם באים לקדם פרויקט מהסוג הזה בבניין שלכם, זה כמובן יהיה חיוני להשיג הסכמה כוללת של הדיירים, כך שכולם יהיו מרוצים ולא יקרה מצב שבו פועלים בניגוד לרצונם של הדיירים. הסכמה כוללת עשויה לאפשר קידום מהיר של הפרויקט ללא יותר מידי בעיות וקשיים בעניין הזה.

מתחילים בקידום הפרויקט בהקדם

אתם רוצים להימנע מבזבוז זמן ולעשות כל מה שאתם יכולים בכדי להבטיח שפרויקט פינוי הבינוי יוכל לצאת לפועל כבר בזמן הקרוב? ראשית כל, זה חשוב להדגיש שבין אם אתם רוצים לעשות את הפרויקט בעיר כמו נתניה או שאתם שוקלים לעשות זאת בכל עיר אחרת באזור, אין הדבר אמור להשפיע על דרך הפעולה שלכם.

בכל עיר שבה אתם נמצאים, עליכם לחשוב לפני הכול על שלב היזמות והכדאיות הכללית של הפרויקט. לאחר שזה יהיה לכם ברור יותר, אתם כמובן תוכלו לקחת את קידום הפרויקט שלכם שלב אחד קדימה ולהבין בדיוק מה אתם יכולים לעשות על מנת להבטיח שאתם נמצאים בסיטואציה הטובה ביותר לקידום הפרויקט.

פשוט בוחרים לפנות אל אינטרסיטי נדל"ן

תהפכו את הבחירה שלכם לפשוטה בכך שתחליטו לשתף פעולה עם חברת intercity נדל"ן, אשר מחזיקה בניסיון עתיר שנים בקידום של פרויקט תמ"א 38. עורך דין גל חלפון כבר ידאג ללוות אתכם לאורך כל התהליך המורכב הזה ולעשות את המיטב למען ההצלחה שלו.

אתם יכולים להיות בטוחים שכאשר מדובר על עו"ד גל חלפון, הוא תמיד יחשוב על מה שניתן לעשות בכדי שאופי הפרויקט יוכל להתאים לצרכים האישיים שלכם בתור הלקוחות, כך שתוכלו לצאת לבסוף עם חיוך על הפנים ולדעת שאתם בוחרים נכון ולא מתפשרים על ביצוע העבודות הללו בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *