פרויקט בניה בנתניה במסגרת התחדשות עירונית הוא כמו פרויקט אחר בתחום זה, אבל העובדה שהוא מתבצע בנתניה מקנה לו ייחודיות שאין במקומות אחרים. המשיכו בקריאה וגלו את הדומה והשונה בפרויקטים של התחדשות עירונית בנתניה לעומת שאר הארץ.

הדומה

כמו בשאר חלקי הארץ גם בנתניה פרויקטים של התחדשות עירונית מתחלקים ל-2 סוגים: פינוי בינוי ותמ"א 38. שני הסוגים מאפשרים ליהנות מדירה חדשה בשכונה מבוססת, משטחים ירוקים, מבניינים ישנים שזכו לחידוש ולמיגון, מריענון אנושי הודות לאוכלוסיות חדשות ומשימור של קהילות קיימות.

הסוג הראשון (פינוי בינוי) מיועד לבניינים ישנים שחיים בהם מספר רב של דיירים וכולל 2 פעולות: הריסת המבנה הישן ובנייה של מבנה חדש באותו מקום תוך כדי חידוש התשתיות הסביבתיות (כבישים, ביוב, מבני ציבור, גינות ציבוריות ועוד).

הסוג השני (תמ"א 38) הוא פרויקט שיפוץ שמתבצע במבנה קיים ללא הריסתו. שיפוץ זה כולל חיזוק המבנה כנגד רעידות אדמה, קבלת זכויות בנייה נוספות והוספה של אלמנטים מודרניים כמו מעלית, ממ"דים ועוד מקומות חנייה.

השונה

בניגוד לערים אחרות בארץ פרויקטים של התחדשות עירונית בנתניה נעשים בהצלחה כבר שנים רבות, בעיקר הודות לפעילותה של חברת הנדל"ן הותיקה אינטרסיטי (Intercity). חברה זו מתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית לסוגיהם השונים, כך שהיא מבצעת הן פרויקטים מסוג פינוי בינוי והן פרויקטים מסוג תמ"א 38.

בכל פרויקט בניה בנתניה מסוג התחדשות עירונית (ללא תלות אם הוא פינוי-בינוי או תמ"א 38) החברה מעמידה את הדיירים בראש מעייניה. למשל, בכל הפרויקטים נעשה שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, באנשי המקצוע האיכותיים ביותר ונשמרים הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום הבנייה.

נתניה כדוגמה

המשמעות היא שאם אתם מעוניינים לראות פרויקטים מוצלחים בתחום התחדשות עירונית כדאי שתסורו לנתניה. עם זאת, כדי שלא תכלו את זמניכם לריק מומלץ שתקבעו מראש פגישה עם היזם גל חלפון.

עו"ד גל חלפון הוא מבעלי חברת אינטרסיטי ולזכותו נשקפות הצלחות רבות בתחום ההתחדשות העירונית, למשל פרויקט סוקולב 39 א שאוכלס במלואו. לקביעת פגישה חייגו 058-4420451 ובואו ללמוד איך עושים התחדשות עירונית מוצלחת במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *