פינוי בינוי הוא השם העממי לתהליך שכולל הריסת בניין ישן ובניית בניין חדש במקומו. תהליך זה מתאים לבניינים שנמצאים במצב פיזי רעוע ושמתגוררים בהם דיירים רבים, אבל ההשקעה משתלמת – על חורבות הבניין הישן מוקם בית מגורים חדש בסטנדרט גבוה ונערך חידוש של התשתיות (כבישים, ביוב ועוד).

המשמעות היא שאתם לא רק נהנים מחוויית מגורים משודרגת בלב שכונה ותיקה ומבוקשת, אלא גם זוכים לסביבה איכותית יותר שכוללת מבני ציבור משופצים, גינות ציבוריות מרהיבות ועוד. לא בכדי פרויקטים של פינוי בינוי נחשבים לאחד הפתרונות הטובים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית. (הפתרון השני אגב הוא ביצוע פרויקטים מסוג תמ"א 38).

איך זה קשור אליכם?

אם אתם תוהים איך כל זה קשור אליכם – תנו לנו להפתיע אתכם כי גם אתם יכולים ליהנות מרעיון הפינוי בינוי. למעשה, אם אתם מתגוררים בבניין ישן בנתניה שכולל מספר רב של דיירים – פינוי בינוי יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

במידה והבניין שלכם יוכרז כמתאים לפרויקט פינוי בינוי אתם תיהנו מיתרונות רבים, למשל תוספות של זכויות בנייה. על פי חוק היזם מחויב לספק לכם דירה בשטח זהה או גדול משטחה הקיים. בנוסף, למרות שתקבלו דירה חדשה תהיו פטורים היטל השבחה, כך שאתם לא תצטרכו לספוג את ההפרש בין ערך הדירה הישנה לערך הדירה החדשה.

בכל מקרה, אין לכם מה להפסיד אלא רק מה להרוויח. עם זאת, כדי ליהנות מכל זה ולהבטיח שתהיה התחשבות ברצונות ובצרכים שלכם כדיירים עליכם לעשות מעשה – לפנות לטובים ביותר בתחום פינוי בינוי בנתניה שהם אנשי חברת אינטרסיטי.

הכירו את המומחים לפינוי בינוי בנתניה

אנשי חברת אינטרסיטי (Intercity) מתמחים בפרויקטים של התחדשות עירונית (כולל פינוי בינוי) בנתניה ובאזור השרון. ואתם יכולים להיות רגועים – החברה קיבלה בעבר ליווי פיננסי ממספר בנקים ועמדה ביעדים שנקבעו מראש, כך שאין סיכוי שתישארו קרחים מכאן ומכאן כלומר: שדירתם הישנה תיהרס ללא שנבנתה בינתיים הדירה החדשה.

לקבלת פרטים נוספים על הביטחונות שתקבלו אנא צרו קשר עם עורך דין גל חלפון – אחד מבעלי החברה שמתמחה בליווי של פרויקטים למגורים. הוא עומד לשירותכם ולרשותכם בטלפון 058-4420451 וזו ההזדמנות שלכם לקבל תשובות לכל שאלותיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *