רכישת דירות חדשות היא אמנם פעולה נבונה מבחינה כלכלית, אבל כדי שהיא תהיה נבונה גם מבחינת איכות חיים צריך לבדוק דבר אחד – מיקום הדירות החדשות.

ברוב הפרויקטים החדשים בנייני המגורים נבנים בהצלחה אבל תחום הפיתוח נשאר מאחור, למשל אין קישורים של תחבורה ציבורית, אין גני משחקים, אין מבני ציבור ועוד.

המשמעות היא שאתם אולי נהנים מבית חדש בסטנדרט גבוה, אבל בזה פחות או יותר מסתכם העניין. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את הדרך הטובה ביותר להתגבר על הבעיה.

התחדשות עירונית – ההזדמנות שלכם לדירה חדשה

התחדשות עירונית נחשבת לפתרון הטוב ביותר לרכישת דירות חדשות בערים שונות שסובלות ממחסור בדירות. לכן, מומלץ לרכוש דירות חדשות בשכונות קיימות בבניינים שעוברים תהליך של התחדשות עירונית (פינוי בינוי או תמ"א 38).

הסיבה לכך היא שבמסגרת התחדשות זו הבניינים זוכים לזכויות בנייה נוספות ולחידוש בתחום הפיתוח, למשל מחודשות התשתיות של הכבישים והביוב ומחודשים הרחובות הסמוכים כולל מבני ציבור וגינות ציבוריות. המשמעות היא שרק כך אתם יכולים ליהנות מכל העולמות:

  • דירה חדשה בלב שכונה מבוססת ומגוונת מבחינת אוכלוסייה
  • שטחים ירוקים שמורים ומטופחים
  • וכמובן – מגורים בבניין שנבנה תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים ותוך התחשבות בצרכים וברצונות שלכם.

למי כדאי לפנות בתחום זה בנתניה?

לצורך רכישת דירות חדשות בנתניה שנבנות במסגרת התחדשות עירונית יש לפנות לטובים ביותר בתחום, כלומר לאנשי חברת אינטרסיטי (Intercity) שמתמחה הן בפינוי בינוי והן בתמ"א 38 בנתניה.

אנשי החברה ובראשם היזם גל חלפון ביצעו פרויקטים שונים בעיר שהוכתרו בהצלחה, למשל פרויקט ברחוב סוקולב 39א שקיבל טופס 4 וטופס 5 ואוכלס במלואו. פרויקט נוסף של החברה מתוכנן בגולומב 32 – פרויקט זה עבר את שלב הועדה ונמצא כרגע בשלב התכנון לפני היתר.  

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – החברה קיבלה בעבר ליווי פיננסי ממספר בנקים ועמדה ביעדים שנקבעו לה, כך שהדיירים נהנו מביטחון כלכלי הודות לערבות בנקאית. חייגו לעו"ד גל חלפון בטלפון 058-4420451 וגלו שהחלום על דירה חדשה יכול להתגשם בקרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *