אם אתם מחפשים פרויקטים חדשים בנתניה למטרות מגורים כדאי שתחליפו דיסקט – בעיר נתניה כמו בערים אחרות בארץ דווקא פרויקטים של התחדשות עירונית נחשבים לאיכותיים יותר. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולקבל תשובות לשאלות הכי נפוצות בתחום זה

בפרויקטים של התחדשות עירונית בניינים ישנים נהרסים ונבנים מחדש או עוברים שיפוץ באופן משמעותי, למשל מקבלים חיזוק מפני רעידות אדמה, נהנים מתוספות של ממ"דים ועוד. בנוסף, הודות לזכויות בנייה נוספות שמקבל היזם מתווספות לבניינים הישנים קומות מגורים חדשות – כך שאתם יכולים ליהנות מהזדמנות פז שכוללת יתרונות שונים שמיד נפרט אותם.

מה זה אומר מבחינתכם?

המשמעות מבחינתכם היא כפולה: לא רק שמדובר בבניינים שכוללים מעתה ואילך סטנדרט גבוה הודות לחומרי גלם מתקדמים, אלא גם במרחבים שמשנים את פניהם לחלוטין. למשל, בפרויקטים של פינוי-בינוי השיפוץ לא מתייחס רק לבניין עצמו, אלא כולל את התשתיות הסביבתיות (כבישים, ביוב וכו') ואת מבני הציבור והגינות הציבוריות הסמוכים אליו.

למעשה, ברכישת פרויקטים חדשים בנתניה שמוקמים בפרויקטים של התחדשות עירונית אתם נהנים מכל העולמות:

  1. דירה חדשה בשכונה מבוקשת שמוקמת תוך תשומת לב לפרטים הכי קטנים והיענות לצרכים, רצונות ודרישות ספציפיים
  2. שטחים ירוקים בקרבת הבית
  3. בניין ממוגן לפי כל התקנים החדשים
  4. בניין מגוון מבחינת אוכלוסייה

ומה אתם צריכים לעשות? כמעט כלום

כדי ליהנות מכל הטוב הזה נדרש מכם לעשות דבר אחד ויחיד – לפנות לעורך דין גל חלפון מחברת אינטרסיטי נדל"ן. עו"ד גל חלפון עוסק בתחום הנדל"ן כ-10 שנים ומתמחה ביזום וליווי של פרויקטים למגורים, למשל פרויקטים של תמ"א 38 (התחדשות עירונית), בנייה רוויה, שכונות של בתים פרטיים ועוד.

בחברת intercity שהוא משותפיה שמים את צרכי הלקוחות והדיירים בראש סדר העדיפויות, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את הטוב ביותר עבורכם. לקבלת פרטים נוספים על פרויקטים בתחום התחדשות העירונית שמבצעת החברה פשוט אתו צרו קשר.

הוא עומד לרשותכם בטלפון 058-4420451 ובמייל office@pinui-binui.com וישמח לענות על שאלות נוספות. המשמעות היא לא רק שהחלום של דירה משלכם עומד להתגשם בקרוב, אלא נמצא במרחק של שיחת טלפון אחת בלבד. אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *